dimecres, 4 de febrer del 2015

BROWNIE DE XOCOLATA

Si, ho admeto, a casa ens agraden les festes, i aquest cap de setmana passat ha tocat celebrar altra vegada l'aniversari del Bernat, aquest cop amb els companys de classe.

Em vaig oferir a fer el pastís i amb la por de quedar curta en vaig acabar fent tres!! I sort, ja que no va quedar ni una engruna...

Avui us poso la recepta del brownie, que la vaig veure al blog de La taula posada i no vaig tenir dubte que estaria deliciosa!!



INGREDIENTS:
120 grams de farina.
2 ous.
140 grams de mantega.
180 grams de xocolata de postres.
100 grams de nous.
150 grams de sucre morè.
1 polsim de sal.
Sucre glas.

PASSOS:
1. Posem a escalfar el forn a 200 graus.
2. Posem la xocolata trossejada juntament amb la mantega en un bol i el posem al microones. Ho fonem i anem vigilant que no es cremi. Deixem que es refredi una mica.
3. Afegim els ous un a un batent amb les barilles manuals. Incorporem el sucre i seguim batent. Finalment hi afegim la farina tamisada i el polsim de sal.
4. Quan tot estigui ben lligat hi afegirem les nous trossejades.
5. Abocarem la massa es un motllo i l'aplanarem una mica. Ho posem al forn entre 15-20 minuts. Jo, tal i com recomanen, el vaig treure quan encara era una mica cru.
6. Un cop fred li posem una mica de sucre glas per sobre.

Us animo a provar de fer-lo. No havia provat mai un brownie tan bo!!! I com ja heu vist és ben fàcil!!



3 comentaris:

  1. Al final l'he fet avui! Demà ens el mengem! Fa una oloreta.... No he posat les nous perquè als nens no els hi agraden. Les he posat per sobre. Ja t'explicaré!

    ResponElimina