divendres, 13 de març del 2015

GALTES FARCIDES AMB SALSA DE XOCOLATA

L'altre dia em venia molt de gust menjar galtes de porc. M'agraden molt però sovint les acabo comprant sempre per fer al forn. Aquesta vegada les vaig veure desossades i em vaig animar a comprar-ne. 

Remirant per internet vaig anar a topar amb aquesta recepta de la pàgina Güevos Rotos i jo la vaig anar adaptant a les meves necessitats.

INGREDIENTS:
6 galtes desossades.
2 tomàquets madurs.
3 pastanagues.
2 cebes petites.
1 porro.
3 dents d'all.
Pernil salat.
Formatge roquefort.
1 litre de caldo de carn.
Farina i pebre vermell.
30 grams de cacao pur.
1/2 copa de brandy.

PASSOS:
1. Farcim les galtes amb el pernil i el formatge. Lliguem les dues parts amb fil de cuinar.
2. Salpebrem les galtes i les passem per una barreja de farina i pebre vermell.
3. Fregim amb l'oli ben calent per que ens quedin ben segellades.
4. En una cassola daurem l'all, un cop daurat afegim el porro, la ceba i la pastanaga talladet ben fi i el fem a foc lent fins que quedi ben sofregit. És aleshores que hi afegirem els tomàquets a daus, salpebrem i afegim el llorer.
5. Una vegada estigui tot ben tovet hi afegim les galtes i la mitja copa de brandy. Pugem el foc fins que s'evapori l'alcohol.
6. Cobrim les galtes amb el caldo de carn i fem que bulli, una vegada aconseguit el punt d'ebullició, baixem el foc i deixem que es facin lentament.
7. Una vegada tenim la salsa ben reduïda i les galtes al nostre gust, les reservem.
8. Passem la salsa per la batedora, afegim el cacao i hi tornem a posar les galtes. Rectifiquem de sal i a menjar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada