diumenge, 1 de març del 2015

ENTREPANS VARIATS

Per Carnestoltes vaig tenir a casa força gent a dinar i pensant pensant què podia fer em vaig decantar per uns entrepans variats. La selecció va ser: entrepà de pernil salat amb formatge roquefort, vegetal i de formatge de cabra amb pesto i pollastre.
ENTREPÀ DE PERNIL SALAT I ROQUEFORT
Aquest és fàcil, fàcil. Es fa un pa amb tomàquet i hi posem pernil salat tallat primet i trossets de roquefort.
 
ENTREPÀ VEGETAL
Vaig obrir la barra de pa i la vaig untar amb maionesa casolana. A sobre hi vaig anar posant enciam talladet a trossets ben petitons, tonyina, tomàquet tallat a rodanxes fines i ou dur.

ENTREPÀ DE FORMATGE DE CABRA AMB PESTO I POLLASTRE
Va ser l'entrepà estrella!! Agafem un rulo de formatge de cabra, li traiem la pell blanca i l'aixafem. El barregem amb salsa pesto, quan estigui tot ben barrejat obrim la barra de pa i l'untem amb aquesta mescla. 
Per altra banda tallem un pit de pollastre en daus ben petitons i els fem a la planxa. Quan estiguin fets els posem sobre el formatge, i voilà, entrepà fet!!!

QUE APROFITI!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada