dilluns, 9 de març del 2015

QUICHE DE CARBASSÓ I FORMATGE BRIE


L'altre dia vem anar al Tibidabo i havia de fer alguna cosa per dinar fàcil de portar i que es pugués menjar fred, així que vaig pensar en fer una quiche, però remenant per la blogsfera vaig trobar aquesta recepta de la Dolors i em vaig decantar per ella!!

El resultat és espectacular, queda boníssima i trenques amb la típica quiche de bacó.

INGREDIENTS:
1 massa brisa.
Un brick de sofregit de tomàquet.
200 grams de formatge brie.
2 carbassons mitjans.
2 ous.
50 cc de llet.
Formatge rallat.
Bacó en daus.
Orenga.

PASSOS:
1. Preparar la massa brisa i coure-la uns 15 minuts a 180 graus.
2. Tallar el carbassó en rodanxes ben fines, posar-lo en una paella amb una mica d'oli i sal i deixar-lo sofregir fins que sigui ben tovet. Un cop fet, escórrer i reservar.
3. Posar a la base de la massa el sofregit de tomàquet ben repartit, a sobre hi posarem el formatge brie després d'haver-li tret la part blanca i tallat en làmines de 3-4mm.
4. A sobre el formatge hi posarem una mica d'orenga.
5. Batem els ous, afegim la llet, el formatge rallat i la sal i el pebre per sobre del carbassó i ho enfornema 180 graus durant 20 minuts.

Jo hi vaig afegir també una mica de bacó.

BON PROFIT!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada