dimarts, 27 de gener del 2015

ENROLLATS DE PERNIL, NOUS I ROQUEFORT

L'altre dia vaig tenir sopar amb unes amigues que feia mooooolt de temps que no veia, i l'ocasió es mereixia un bon sopar. Vaig fer tot de cosetes per picar i una d'elles eren aquests enrollats que vaig veure al blog de Mi dulce tentación.

INGREDIENTS:
5 tortitas de blat.
30 grams de formatge roquefort.
200 grams de formatge d'untar.
Pernil salat.
Nous.




PASSOS:
1. Barregem el formatge roquefort amb el formatge d'untar. Amb aquesta barreja farem una capa sobre les tortitas.
2. Just a sobre del formatge hi posarem el pernil salat, que ompli tot l'espai.
3. Ara hi afegim algunes nous trossejades.
4. Enrotllem la tortita i la tallem a trossos.

Com veieu és ben fàcil i queda ben bo!!




1 comentari:

  1. Uauu Núria!! Aquests enrotllats diuen Menja'm, amb el que a mi m'agrada el roquefort...
    Enllaçada al meu blog també ;)
    Petons

    ResponElimina