divendres, 10 d’abril del 2015

RISOTTO DE QUINOA AMB CARBASSA

Feia temps que tenia ganes de tastar la quinoa, em cridava l'atenció i estava casi convençuda que m'agradaria, així que vaig comprar un paquetet, petit perque és força cara, i vaig buscar una recepta que em fes el pes. No em va pas decepcionar, ara hauré de buscar més alternatives...

INGREDIENTS:
75 grams de quinoa.
1/2 litro de brou de verdures o pollastre.
200 grams de carbassa.
1 ceba mitjana.
1 got de vi blanc.
Formatge parmesà.
Sal i pebre.

PASSOS:
1. Piquem la ceba ben petitona i la sofregim.
2. Piquem la carbassa a daus petits i la posem també a sofregir.
3. Rentem la quinoa i l'afegim a la verdura. Ho remenem bé.
4. Afegim el vi blanc i remenem fins que s'evapori.
5. A continuació afegim el brou poc a poc i remenem a foc lent. Necessitem el doble de brou per la quinoa. Per cada tassa de quinoa, dos de brou.
6. Quan la quinoa s'obra és que ja està feta.
7. Afegim el formatge en pols, remenem i ja la podem servir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada