dimecres, 29 de juliol del 2015

PASTÍS STAR WARS

Ahir va ser l'aniversari del Nil i com ja comença a ser tradició li vaig fer el pastís que ell em va demanar.

Aquest any el tema estrella era Star Wars, així que vem estar mirant i finalment es va decidir per la nau del Falcó Mil·lenari.

Així que una vegada tot comprat i preparat vem començar a donar-li forma.

Aquest any he provat de fer una altra recepta pel pa de pessic i n'estic molt contenta amb el resultat. Vaig fer un pa de pessic Quatre quarts, recepta típicament francesa amb força gust a mantega. La vaig agafar d'aquí.

Pel fondant vaig fer servir el Sweet Art. Cada vegada m'agrada més aquesta marca, es treballa bé a l'estiu i té un gust força bo.

I el farciment, com que era una festa de nens, vaig utilitzar nutella.

Us deixo amb el pas a pas!!














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada